دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما خوزستان خواستار شد

مشارکت اعضای هیات علمی در برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سما

اعضای هیات علمی سما واحد اهواز و دزفول که برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه و هم‌اندیشی استادان در مشهد مقدس به سر می‌برند در کنار کلاس‌ها و سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده، جلسه مشترکی را برگزار کردند.
کد خبر : 99076

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان و معاون دانشگاه در این نشست نسبت به مفید بودن دوره برگزار شده ابراز امیدواری و بر اهمیت و نقش مهم اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی و سما تاکید کرد.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اهواز، خواستار مشارکت هرچه بیشتر اعضای هیات علمی در اهداف و برنامه‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی و سما همچون فعالیت‌های نوین پژوهشی، برگزاری دوره‌های علمی و مهارتی کوتاه مدت، انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان، هدایت دانشجویان به سمت مهارت‌محوری و کارآفرینی، ارائه و انجام طرح‌های درآمدزایی غیر شهریه‌ای، ایجاد تعامل و هم فکری بین اعضای هیات علمی برای پیشبرد سریع تر و بهتر اهداف و فعالیت‌های علمی و جلوگیری از موازی کاری شد و حمایت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما را از ایده‌های نوین آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اعلام کرد.


هر یک از اعضای هیات علمی حاضر در نشست نیز به ارائه راهکارها و ایده‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و تصمیم‌هایی در راستای ارتقا سطح برخی فعالیت‌ها اتخاذ شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب